Foldercampagnes; iets van vroeger? Nee!

Het blijft een effectieve manier om een grote doelgroep te bereiken!

Foldercampagnes!

Uit onderzoek blijkt dat nog steeds foldercampagnes erg populair zijn en nog steeds genoeg conversie opleveren. Bijna driekwart van de mensen ontvangt thuis folders. Van die groep mensen openen ruim 8 van de 10 mensen de folders. Uiteindelijk koopt gemiddeld 2 van de 10 mensen een product die ze gezien hebben in een gekregen folder en ongeveer hetzelfde percentage is, zo blijkt uit onderzoek, nog van plan een gelezen product te kopen. Al met al koopt dus ongeveer 4  op de 10 mensen een product n.a.v. een fysieke folder of heeft de intentie dat op korte termijn te doen. Mensen vinden folders informatief en handig/bepalend voor hun boodschappenlijstje. 

Kortom, foldercampagnes kunnen een krachtig marketinginstrument zijn om een groot publiek te bereiken, de herinnering te vergroten, de aandacht te trekken en gerichte resultaten te behalen.

Enkele feitjes:

  • Groot bereik met bijvoorbeeld huis-aan-huis folders.
  • Kracht van herinnering door regelmatig verspreiden.
  • Visueel aantrekkelijk.
  • Meetbaarheid effectief inzichtelijk.
  • Gericht op specifieke doelgroep.
  • Cost-effective in vergelijking met andere marketingkanalen.

Bij Prima Reclame helpen we je van begin tot eind. Van brainstormen tot het ontwerpen, en van het drukken tot het leveren. Samen zorgen we er voor dat jouw bedrijf op een passende wijze in vele brievenbussen verschijnt!

 

Voorbeeld folder:

Klik hieronder voor een voorbeeld van wat wij voor u kunnen ontwikkelen.
 

https://online.fliphtml5.com/kzquw/qvtk/?1606209269327 

 

Meer informatie nodig over foldercampagnes?

Kom langs, mail ons, bel ons of vul het contactformulier in!